Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ - ПАРНО ПРОБЛЕМ!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПОМОЩ - ПАРНО ПРОБЛЕМ!!!!

    ПОМОЩ!!!! Моята 145 1,6 боксер почна много бавно да загрява!!!! А и парното духа горещо чак като вдигне 85 градуса!!! Преди не беше така!!!! С чисто нов термостат съм - смених го защото мислех, че проблема е в него, но след смяната подобрение не забелязва! Отделно не ми затваря клапата за вътрешна циркулация но я затворих ръчно ( с тел) но пак бавно загрява!!!!

    Като подам газ се чува балбукане в парното !!!! ???????

    Помощ!!!!

    А ако може някой да обясни как да стигна до клапата за циркулацията на въздуха - може ли да се стигне без да се сваля половината табло????????

  • #2
    Re: ПОМОЩ - ПАРНО ПРОБЛЕМ!!!!

    Първоначално публикувано от emmil77
    А ако може някой да обясни как да стигна до клапата за циркулацията на въздуха - може ли да се стигне без да се сваля половината табло????????
    Точно половината трябва да се свали иначе не можеш и да я помиришеш от вътре.
    значи аз първия път когато стигах до нея свалих цялото табло
    но после почнах да я ремонтирам и само с половината и то не сваляне а отвиване на 6-8 винта и 2 болта
    ама пак е еб.на работата
    иначе за другия ти проблем поясни какво значи бавно да загрява?
    в смисъл бавно да духа топло или бавно стига оптимална температура?
    ако бавно стига оптимална температура си се сетил за термостата и си го оправил, друго аз не мога да се сетя освен разни датчици да не ти показват грешно отчитане на таблото
    а иначе за лошото отопление и висока темп. на двг - разни запушвания по отоплителната система, което май вече не минава без сваляне на цялото табло
    а това за бълбукането направо ме
    146 ti rosso 96г.

    Comment


    • #3
      Мерси първо!!!
      Балбукане - с други думи въздух в системата!!!!

      При студен двигател го прави почти винаги. Значи ли това че пуска въздух !!!

      Бавно заграва и парнота и двигателя а термостата си работи!!!!

      Искам да питам - кои маркучи трабва да са топли първи - тези за парното (които отиват в купето ) или тези към дроселовата клапа!!!!

      Comment


      • #4
        Ми те боксерите по-бавно си загряват. Ма защо - не знам А тва с бълбукането е от въздух в системата. Иначе антифризът си минава през радиаторчето за парното и без да е отворил термоса, така че почва да духа хладко още като почне да загрява колата.

        Ако няма да я ремонтираш клапата, най-лесно се достига отпред през филтъра за климатика. Може да си я застопориш в някакво полуотворено положение.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Не искам да съм лош пророк но това бълбукане може да се дължи на пропуск от гарнитурата на цилиндровата глава и като се напълни с въздух радиаторчето няма как да толи парното. Провери като работи колата маркучите за вадата дали са твърди, или развий капачката на казанчето внимателно да освободиш налягането и виж дали се появяват мехурчета ако се появяват почти сигурно е че ще трябва да сменяш гарнитура на главата най малко.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev
            Не искам да съм лош пророк но това бълбукане може да се дължи на пропуск от гарнитурата на цилиндровата глава и като се напълни с въздух радиаторчето няма как да толи парното. Провери като работи колата маркучите за вадата дали са твърди, или развий капачката на казанчето внимателно да освободиш налягането и виж дали се появяват мехурчета ако се появяват почти сигурно е че ще трябва да сменяш гарнитура на главата най малко.
            Също така кажи и какъв е цвета на антифриза.
            MB W123 240D
            Alfa 146 2.0 TD

            Comment


            • #7
              Не е гарнитура на глава защото вече го имах проблема и го оправих защото тогава прегряваше!!!!! сега държи нормални градуси 80 - 90 а и балбукането не е постоянно а предимно като запаля студен и поистинал ДВГ после спира - това ме кара да мисля че диша от някъде а също и че това е проблема със слабото парно!!! Странно е че не губи вода!!!!

              Преди си загряваше нормално само че ремонта го направих при НИКИ къдравия в сервиза в Люлин 2 - ГОЛАМА ГРЕШКА !!!!! пича смени термостата ( за хиляди левове!!!!!!) и после каза че проблема не бил в него!!!!!

              Comment


              • #8
                Антифриза е син - каква е разликата син , червен? Също антифриза е разреден с много малко вода - това намалявали топлоотдаваемоста на системата!!!!!

                Comment


                • #9
                  А нормално ли е градуси на вода 60 гр. а парнота да духа хладно!!!???????

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от emmil77
                    А нормално ли е градуси на вода 60 гр. а парнота да духа хладно!!!???????
                    Не,как ти е водната помпа мойта старата беше така загрява нема парно,и накрая в един момент хоп 110 градуса а тва с бълбукането и мойта старата/145 1.6 боксер/ го имаше и нямах проблем,беше с чисто нова охладителна система,сменени 2 радиатора,водна помпа,термостат,и пак бълбукаше А помпата можеш да я хванеш лесно,палиш колата и почваш да и даваш газ ма отпред,и гледш дали в казанчето се качва с яко налягане вода по маркуча който излиза от дроселовата клапа ако не излиза си за помпа Но я следи дълго време докато загрее,защото на мойта спираше помпата някъде около 80 градуса и оттам до 110 за секунди
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Водната помпа е сменена преди 4 месеца - оригиналната беше пластмасова и се беше спукала - смених я с нова метална !!!
                      Не трябва да е от помпата защото иначе нямаше да охлажда добре???
                      ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????

                      Comment


                      • #12
                        боксерите по принцип бавно си загряват, и доста трябва да вдигнат температурата за да духат топло, особенно зимата. моита си балбука като давам гас, няма въздух в системата и си бълбука, и така вече втора зима без да имам проблеми с колата. така че..... това е положението
                        НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                        Comment

                        Working...
                        X